Hoe werkt het inhuren via Magnit?

In opdracht van Comfort Partners verzorgt Magnit het Administratie inhuurproces van ZZP’ers via het volgende proces:

  1. De inleenbevoegde maakt zelf de afspraken met de ZZP’er over de werkzaamheden, uurtarief, het aantal uren en de start- en einddatum;
  2. Deze informatie stuurt de inleenbevoegde naar Magnit op middels het aanvraagformulier;
  3. Magnit neemt telefonisch contact met de ZZP’er op en stuurt de benodigde informatie per e-mail (toegang online portal en verzoek bedrijfsgegevens);
  4. Magnit nodigt de ZZP’er uit voor de online registratie;
  5. De Overeenkomst van Opdracht en werkopdracht worden in de portal van Magnit digitaal aan de ZZP’er aangeboden;
  6. Er kan gestart worden met de werkzaamheden, nadat de online registratie is afgerond;
  7. De inleenbevoegde vraagt de Inlener aan bij Centrale Administratie Comfort Partners en krijgt bij goedkeur een inleennummer (Acto);
  8. Er wordt per 4 weken gefactureerd aan Magnit;
    1. De factuur dient voorzien te zijn van goedgekeurde urenstaat;
  9. De factuur wordt betaald als:
  • De fiscale risicoafdekking op orde is;
  • De vervaldatum van de factuur is verstreken;
  • De overeenkomst getekend retour is in bezit van Magnit.