Hoe werkt het inhuren via Magnit?
In opdracht van Comfort Partners verzorgt Magnit het Administratie inhuurproces van ZZP’ers via het volgende proces:
- De inleenbevoegde maakt zelf de afspraken met de ZZP’er over de werkzaamheden, uurtarief, het aantal uren en de start- en einddatum;
- Deze informatie stuurt de inleenbevoegde naar Magnit op middels het aanvraagformulier;
- Magnit neemt telefonisch contact met de ZZP’er op en stuurt de benodigde informatie per e-mail (toegang online portal en verzoek bedrijfsgegevens);
- Magnit nodigt de ZZP’er uit voor de online registratie;
- De Overeenkomst van Opdracht en werkopdracht worden in de portal van Magnit digitaal aan de ZZP’er aangeboden;
- Er kan gestart worden met de werkzaamheden, nadat de online registratie is afgerond;
- De inleenbevoegde vraagt de Inlener aan bij Centrale Administratie Comfort Partners en krijgt bij goedkeur een inleennummer (Acto);
- Er wordt per 4 weken gefactureerd aan Magnit;
- De factuur dient voorzien te zijn van goedgekeurde urenstaat;
- De factuur wordt betaald als:
- De fiscale risicoafdekking op orde is;
- De vervaldatum van de factuur is verstreken;
- De overeenkomst getekend retour is in bezit van Magnit.