Registratie
Is de registratie verplicht?
Ja, een afgeronde registratie is noodzakelijk om te kunnen starten.
Kan ik al starten met de werkzaamheden voordat de registratie is afgerond?
Nee, de regels van Comfort Partners schrijven voor dat de screeningsprocedure volledig afgerond moet zijn voordat een tijdelijke medewerker mag starten.
Ik heb geen inloggegevens ontvangen voor de registratie. Wat nu?
Je kunt ons direct bellen via telefoonnummer 030 602 16 17 of een e-mail sturen naar screeningnl@magnitglobal.com onder vermelding van 'inloggen screening Comfort Partners'.
Ik kan niet inloggen op het registratie portal. Wat nu?
Je kunt ons direct bellen via telefoonnummer 030 602 16 17 of een e-mail sturen naar screeningnl@magnitglobal.com onder vermelding van 'inloggen screening Comfort Partners'.
Wat is mijn wachtwoord om in te loggen?
Je ontvangt van Magnit een link met een verwijzing naar het screeningsportaal. De 1e keer dat je inlogt maak je een eigen wachtwoord aan.
Wat is de status van mijn registratie?
Als je inlogt met de accountgegevens die je van Magnit hebt ontvangen, zie je online de realtime status van je screening.