Overige vragen

Waarom werkt Comfort Partners met Magnit samen?

Comfort Partners werkt continu aan het verbeteren van haar organisatie om een voorbeeld te kunnen zijn voor de gehele sector. Comfort Partners wil er zeker van zijn dat alle externe inhuur voldoet aan de wettelijke inhuureisen. Niet alleen bij aanvang maar ook gedurende de opdracht. Magnit verzorgt, in opdracht van Comfort Partners, het totale administratieve proces van alle externe inhuur.

Wat kost de dienstverlening van Magnit voor zzp'ers en leveranciers?

Aan de dienstverlening van Magnit zijn kosten verbonden. Je wordt hierover door Comfort Partners geïnformeerd voorafgaand aan de opdracht.

Ik heb een klacht.

Magnit streeft naar een optimale klanttevredenheid. Er kunnen echter situaties ontstaan waarin je vragen en/of problemen hebt of dat je ontevreden bent over onze dienstverlening. Je kunt je klacht per e-mail, via infonl@magnitglobal.com, indienen bij de Kwaliteitscoördinator van Magnit onder vermelding van ‘Klacht’.

 

Binnen 2 werkdagen ontvang je van de Kwaliteitscoördinator een ontvangstbevestiging van de klacht met informatie over de verdere procedure.